Friday 27 December 2013

cara naikkan trafik blog dengan ping busuk

okeyh..hari ini aku agak teruja dengan keberkesanan ping.busuk.org yang telah berjaya naikkan trafik blog aku dengan drastikya.

korang tak percaya??

dalam masa seminggu saja aku start blogging,viewer blog aku dah capai 5 angka
mungkin jumlah ni agak sikit bagi golongan 0tai blog,tapi bagi aku..dah kira tahap Wahhhh!!

nak taw caranya??
aku just ping artikel aku ke ping.busuk.org

tengok??trafik sources aku yang tertinggi dalam seminggu ni semua hit dari ping.busuk

terima kasih Ping.Busuk.Org!!

kalau korang berminat korang b0leh daftar dengan ping.busuk..senang saja..korang just letakkan code widget di blog korang yang tercenta tu & ping.busuk akan auto pingkan artikel2 di blog korang..xperlu lagi kita ping secara manual..senang kan??

neway..im new bl0gger (^_^) feel free to follow my blog!

klik!

3 comments:

  1. Setuju sangat. Babab memang terbaik

    ReplyDelete
  2. sy try tp mcm tak berjaya...apa maksud ping artikel di ping.busuk tu?

    ReplyDelete