Thursday 26 December 2013

tidakkk!!harga cool blog dah naik!


harga gula naik,harga minyak naik,harga tol naik,semalam aku dapat taw harga COOL BLOG PUN NAIK!!

minuman feveret aku tu ..SADISSS!!
lepas ni buat cool blog sendiri jela..blender ais,letak teh,letak susu @ creamer siap!

harga cool blog terbaru effective starting 23/12/2013
yang aku ingat
-topping (pearl ke jelly ke) dari 0.60 jadi 0.70 sen
-tea without flavour dari rm1.80 jadi rm2.00
-tea with flavour cthny (honeydue milk tea) dari rm1.80 jadi +50sen=rm2.50

yang aku selalu beli tu TEH TARIK BLOG dari rm2.80 dah jadi rm3.00
walaup0n cuma naik 20sen,kalau aku menabung..huh!menggunung jugak tu

berjimat-jimatla korang kalau nak survive 2014 nanti!

sempena barang semua dah naik, duit p0ket pun kena naik jugak
jom join contest blogwalking ni 
mana taw..rezekii..dapat duit p0ket lebeyy
klik!

2 comments:

  1. eh haritu sy minom sama je harga...huhu..

    ReplyDelete
  2. ye ke?brp hb msa tu?sbb td msa sy g bli,mmg dh tukar hrga semua..bca notis depan tu,harga baru start 23 hb hri tu..

    ReplyDelete